sjuk

Jaha, då var man sjuk då.. Undrar vad det är för fel med mig egentligen, har varit förkyld ni i tre-fyra veckor och som inte det räcker så har jag fått feber nu, eller jag har haft det hela helgen. Och jag som ville börja träna nu för idag börjar fotbollssäsongen igen och jag som har längtat.. Och som att inte febern räcker så har jag jätte ont i ryggen, vet inte hur jag ska sitta längre för det gör ont hur jag än sitter. Nej nu måste jag snacka med Calle om det och sen kanske jag måste åka till någon naprapat så dom får fixa till det där..

Nej, nu vill jag bli bra igen! Ska nog försöka pallra mig till träningen i alla fall och se vad som händer, om dom kör stenhård fys eller börjar med ett fotbollspass, själv så orkar jag knappt gå upp ur sängen men "vuxen" som man är när man bor själv måste man ju handla och det fixade jag, men nu mår jag ännu sämre, FAN..

en bild som gör mig lite gladare iaf, min första utomlandsresa! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback