Tjena

Idag är jag inte lika deppig är bara irriterad för att jag aldrig kan träna, förkyld och ont i halsen fortfarande, ont i rygg och nu också jävligt ont i min vad och har ingen aning vad jag har gjort, gör skit ont. Men ska nog få massage med Annika ikväll, sköönt :-D

Var på kupolen med Annika, Sara och Moa idag, roligt roligt. Köpte inget speciellt bara ett par leggings. Känns mest som vi åt, först blev de matpalatset och massa fett sen blev det en paj på donken. God var den i alla fall men när jag ätit upp den märkte Annika och Moa att den visst var gammal, haha, så då var vi tvugna att klaga (iaf moa) och så fick vi välja nått vi ville ha, nice :-)

Men nu ska jag fortsätta plugga lite, har fysikprov imorgon. Just nu känns det helt okej, får väl se hur det känns imorgon ;-)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback