ursäkta mig

Jag är väldigt dålig på att uppdatera men ni får ursäkta mig för ikväll tänkte jag tillbringa min tid med matteboken.. Har nämligen prov imorgon. Ja, vad ska jag säga? Livet rullar på. Var på besök hos doktorn igår (återträff sen operationen), allt såg toppen ut så jag hoppas att jag slipper nå massa förkylningar sen. Nu är jag ju ganska förkyld men hoppas det går över snart, inte konstig man blir sjuk när det är så jävla mycket stress i skolan och man aldrig hinner sova..

Måste bara berömma mig själv att jag fick så bra på naturkunskapsprovet, älskar att få tillbaks prov då man har bra resultat, haha :-D

dålig bild på dagens..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback