jag är bra

Vill bara ge lite beröm till mig själv eftersom jag har blivit så duktigt på att redovisa inför klassen! Alltså med duktig menar jag mycket bättre än förut och inte lika blyg, haha. Jag är ju inte precis proffs om man säger så, men jag ska väl bli så småningom. Det är väl det Svenska B går ut på ;-)

Man måste ge sig själv lite beröm ibland.. Okej, jag och mina friends har jobbat om kvinnor och män och hur de pratar med varandra på svenskan och de flesta tycker att tjejer verkar skryta om de vill berätta någonting bra, men va fan vi lär ju också få säga någonting som vi gör bra någongång, eller? För vi är jävligt bra!

Jag tycker i alla fall att Jag är jävligt bra, eller i alla fall ibland.. Det går ju lite upp och ner det där ;-)


bild från turkey - längtar tillbaks till solen och värmen!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

du är grymt bra!

2010-10-07 @ 13:19:20
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback