Lördag

Idag blir en riktigt lugn dag, ska vara hemma med min syster eftersom mamma ska sjunga med sin kör hela dagen.

Igår var en riktigt mysig kväll, var på Amandas (systers) skola och fick tre rätters middag. Eller vadå fick? vi bjöd ju mamma eftersom hon har fyllt år i veckan, tror hon blev glad i alla fall.. Amanda var servitris så hon serverade oss och några andra bord. Så söt och rolig, haha :-) Efter det åkte jag, mamma och Jonna hem. Stannade i Mora och handlade på vägen, sen var vi hemma vid elva. Riktigt trött var jag då så gick och la mig på en gång.







Lite dålig kvalité, men va fan :-)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Magnus

Klart hon blev glad, vilken fin present!

Vilken liten servitris, hon såg ju riktigt proffsig ut!!!!!

2010-10-23 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback