plugg

Sitter och pluggar engelska, får inte in någonting i huvudet, men det kanske är för att jag inte gör någonting, haha. Sitter och tränar på glosorna om och om igen fast jag redan kan dom bara för att jag inte vet vad jag ska plugga på. 17 sidor text har vi till provet och vi ska kunna vad alla 4 texter handlar om, jobbigt! Våran lärare är inte riktigt den bästa men sånt får man väl stå ut med, synd bara att vi ska ha de sämsta lärarna flest gånger i veckan och att dom också är våra mentorer.. Suck!

Nu ska jag nog försöka läsa texten och se vad jag kommer ihåg, men allt annat känns så mycket roligare, just därför jag sitter och bloggar :-)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback