don't drink and drive & laila bagge

Hej, skrev inget igår eftersom mitt internet höll på att krångla, men nu verkar det funka lite bättre i alla fall..

Jag kom nyss hem, har bara hunnit slänga i mig lite mat innan träningen. Innan det var vi (2:orna) på en förläsning om lite allt möjligt, handlat handlade väl egentligen om drömmar och val med livet skulle jag tro. Det var i alla intressant och kul att lyssna på. Först vi vi lyssna på en kille som hade suttit bredvid en full i en bil. En jävla hemsk historia och det var rätt otroligt att han överhuvudtaget lever idag. Efter det snackade en tjej om självkänsla, sen kom en kille upp och pratade om att man ska våga flytta utomlands och plugga, arbeta eller bara bo. Efter det så kom Laila Bagge upp, typ det alla väntat på! Hon berättade om sin karriär och ända från att hon började högstadiet och fram till nu, det var lite intressant och hon verkade haft det rätt tufft i början. Till slut uppträdde play (i alla fall 2 av dem) och pratade lite om hur dom kommit dit dom är idag.


Gruppen play och Andreas Carlsson, inte jag som knäppt haha ;-)
Har lärt mig idag att man måste kämpa lite för att komma någonsta
ns och man ska våga tro på sig själv. Och man ska våga misslyckas, det är nog det viktigaste! Vad är det värsta som kan hända liksom?

Bild på Laila Bagge och mig kommer sen ;-) ska bara få den med Moa

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback