I älvdalen

Sitter hos älskling, han har åkt på match och jag har precis gått upp ur sängen. Nu ska jag försöka gå till pappa snart om jag orkar, har verkligen ingen lust med det.. Sen så ska jag åka moped hem till mamma, ingen lust med det heller, kallt som fan skulle jag tro!
Matchen igår slutade 4-1 till Västerås, dom var inte så överlägsna som man kan tro. Stod 1-1 tills det kanske var 15 minuter kvar. Sen orkade vi inge mer, inte jag i alla fall, fick spela back sista halvlek och det sög rätt hårt! haha, speciellt eftersom tränaren hade sagt att han ville se mig göra mål..
Nu fick jag skjuts till mamma istället så måstes dra, puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback