Idol

Har nyss ätit toast och kollat på idol och tänkte nu kolla på premiären av kenza och tyra show på datorn, men det verkar ha blivit nå fel, för jag kan i alla fall inte se den. Men om jag inte kan det så kan jag i alla fall lägga mig lite tidigare, skönt! 

Har gjort klart en labbrapport idag som jag aldrig har orkat börja på, men när jag väl började så tog det högst 10 minuter att göra klart den. Det gäller att komma igång bara sen är det lätt som en plätt!

 
haha fan va sjukt! Så här skrev jag precis för ett år sen:
Nu har jag precis kollat klart på idol och ätit micro mackor, mums! Erik är verkligen bra, eller vad tycker ni? :) Nu ska jag bara leta reda på lite grejer om tempererad lövskog, så intressant! Sen blire att lägga sig i sängen, det ser väldigt mysigt ut att krypa ner i den :)

Idol+toast+labrapport, precis ett år senare.. Det var ju lite kul iaf ;-)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback