Jag är nyttig

Jag kommer inte ihåg om jag skrev det på bloggen någon gång, men när skolan började bestämde jag mig för att börja äta nyttigare, eller i alla fall mer grönsaker och frukt med mera, inte mindre godis och sånt för det behövs ju också, tycker jag ;-) Varför jag lägger upp de här fräscha (eller inte..) bilderna är för att jag ville säga och visa att jag faktiskt är väldigt duktig.. Förut såg mina tallrikar ut som saras (den till höger), alltså inte mycket grönsaker.. Men nu brukar mina tallrikar se ut som den här nedanför, börjar till och med tycka att tallrikarna är för små.. Man får ju inte plats med allting. Haha, helt oviktigt, men ville bara berömma mig själv lite för tycker ju knappt om grönsaker men börjar göra det mer och mer!

Btw Sara.. tips från coachen; du måste äta mer! haha ;-)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback