Livet rullar på

Jag är fortfarande lite förkyld och har varit sen några veckor innan skolan, men jag kan träna i alla fall och då gör det ju inget att jag är lite förkyld.. Det är väl alla vid den här tiden ändå?

Idag var jag duktig och tränade två pass imorse, först fotboll en timme och sen hade jag inte lektion förrän vid 11 så drog till gymmet en timme. Var väldigt länge sen jag gymmade så känns skönt att ha kommit igång igen och imorgon ska vi troligtvis få gymkort, det blir nice! Förresten, stavas gymma med ett eller två m? jag skriver alltid med två.. Moa, du borde ha koll på det där ;-)

Idag avslutades dagen med en politisk debatt, tyckte det var jätte kul att lyssna.. Men har ingen aning vilket parit jag ska rösta på om jag skulle röstat i höst. Tyckte mest dom försökte komma på roliga skämt för att verka bättre än dom andra, och det var i och för sig roligt att lyssna på, haha ;-)

Blev ett wienerbröd efter lunchen. Kom på att jag skulle ta kort efter jag ätit upp halva, men är man glupsk så är man.. Förresten så kom jag väl på att jag skulle ta kort bara för Moa också gjorde det ;-) Gott var det i alla fall!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa(din konstanta bloggstalker och kommenterare)

Det stavas med två m när man skriver gymma, men gym stavas med ett ;)

2010-09-07 @ 17:40:47
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback