orientering

Kom nyss till skolan efter att ha orienterat. Det gick riktigt bra, eller ja det kunde ju gått bättre, men tog alla kontroller på 2 h (okej, en minut extra då). Men vi var riktigt duktiga som gjorde en rush upp till kontrollen längst bort med typ en kvart kvar. Kanske ett steg närmare MVG i idrott nu då? ;-) Milen nästa vecka också, hoppas det går bra!


gammal bild på mig och min älskade vän, saknar dig sjukt mycket nu! <3


Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

kommer hem så fot jag kan gumman :*

2010-09-28 @ 14:25:58
URL: http://jestenberg.blogg.se/
Postat av: Magnus

Naaaawwww! :-)

Det där var väl när ni var hemma hos mig?

Känns som nyss och 100 år sen samtidigt.



Hoppas det är okej att jag läser din blogg ibland, det är så kul att se hur det går för dig!

2010-10-02 @ 17:58:34
Postat av: Hanna

Magnus: just ja, ja det var det ju! känns som jätte länge sen..



Ja det är helt okej :-)

2010-10-03 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback