18 år!

Igår fyllde jag 18 år, helt sjukt! Åkte till Mora på morgonen och handla lite kläder, eller jag hitta typ ingenting.. Vi åkte till kaffestugan istället och firade mig så fick lite paket och sånt. Efteråt blev det att åka till Borlänge för träning. Sen hade jag och Annika planerat att vi skulle vara men blev lite överaskad där på kvällen. Hon skrev att jag skulle komma till humleparken för hon var tydligen där, så skyndade mig dit då så hon skulle slippa vänta men där var massa andra kompisar och inte Annika, haha. Men dom hade köpt en engångsgrill och fixat kött, potatissallad, majs och annat, värsta gulligt gjort!! Gick dock inte så bra att grilla, men sällskapet var bra i alla fall. Efter ett tag åkte vi hem till mig och chillade lite, innan det var dags för lite bilåkning, åkte väl typ runt hela Borälnge haha. Vi ville ha skivan "det spökar i Borlänge" men ingen som hittade den så vi åkte runt lite själva till några kyrkogårdar och lite sånt, haha, fan va rädda vi var, eller i alla fall jag.. Kom väl inte hem förrän vid tre, men det var det värt, underbara vänner man har!

PUSSHEJ! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

Hoppas du fick en fin födelsedag, och jag var också skitskraj ;-) PUSSS <3

2011-04-29 @ 23:33:03
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback