Godnatt

Jag är ingen höjdare på att uppdatera just nu. Men har så jävla mycket annat att göra så har ingen tid, men ändå får jag ingenting gjort! Har en hel lista med massa grejer jag ska göra, typ minst 15.. Och får panik, känner mig så jävla stressad med allt så ska man liksom hinna med allt annat också.

Aja, idag har jag i alla fall tagit en första springtur ute för i år, skönt! Men inte lika skönt att det gör så ont i benhinnorna.. Passade på att träna lite spänst också ute i skogen, så blev lite grodhopp, enbenshopp, utfallssteg, jämfota hopp och skridskohopp. Tur att det var i skogen, haha!

I veckan har jag väl mest tränat, inte hunnit med så mycket annat. Eller jo, jag har hunnit shoppa lite med Annika så har fått lite nya kläder i alla fall, en kavaj, spetslinne och två t-shirtar. Men nu behöver jag en jacka och nya skor, men inte hittar jag nå sånt..

Nu är jag hemma hos mamma och ska snart lägga mig för imorgon blire att gå upp vid 5, eller ja bussen går ju 5 så. Inte det roligaste, men man hinner ju sova 3 timmar på bussen så. Godnatt!

Känns som att detta blev riktigt deppigt inlägg men känner mig lite så nu, men jag hoppas någon blir glad för att jag uppdaterar! ;) haha, puss!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

JA DET VAR PÅ TIDEN!

2011-04-12 @ 08:54:27
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback