LÖRDAG - GLAD PÅSK

Började dagen med träning. Skönt! Men fan va varmt det är, vilket också är skönt, men det blir nog att dricka mycket vatten tills matchen imorgon eftersom det verkar bli lika varm då. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, eller snart ska jag nog spela lite fotboll tillsammans med Ida. Innan dess kanske jag hinner göra lite plugg? Vi har nämligen fått en lab av vår snälla kemilärare som vi ska göra under lovet eftersom det tar typ en vecka att göra den, kanske man ska börja idag då så slipper man tänka på det sen. Har massa annat som borde göras också men jag orkar verkligen inte, man ska väl inte plugga på påsk eller? Finns alltid bra ursäkter för att slippa plugga, haha..

Just ja, idag på träningen (vi var ju ute på gräs i Säter) så kom det förbi en liten huggorm över planen medan vi tränade, haha. Så det blev ett litet avbrott där när alla skulle se ormen åka (eller vad säger man? gå? slingra kanske?) över planen, och det tog ju sin lilla tid.. Lite äckligt eftersom dom är giftiga.

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback