Onsdag

Hejsan, idag har jag skrivit in mig på körskolan (eller gjorde det för någon vecka sen men betalade idag) så nu har jag fått massa böcker och sånt så jag kan börja plugga. Ska väl försöka ta tag i det där någon gång, är ju bara två veckor tills jag fyller år. Läskigt vad tiden går fort, ska fylla 18 ju, helt sjukt! Ibland brukar jag typ tänka ba, men man måste vara 18 för att köpa det där, eller det där får jag inte göra förrän än jag fyller 18 och typ sånt. Sen kommer jag på att jag fyller fan 18 snart, känns rätt konstigt..

Imorgon fyller Annika år och på fredag fyller Moa år så ska väl fira dem också!

Jag önskar mig en cykel när jag fyller år, det skulle vara nice, sen önskar jag mig väl lite andra grejer också.. Men jag är verkligen sämst på att hitta på nått att önska mig, är lika dålig på att hitta på nått att ge bort också, haha..

Chill att glida runt på en sån liksom!


Nu måste jag sova och försöka bli frisk, förkyld, ont i halsen och kanske feber, inte roligt! Men nått som är roligt är att vi vann skol-DM guld i futsal igår, grymma är vi!!!!

Godnatt :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback