Skön dag

Började dagen med en fotbollsmatch i strålande sol, trodde fan jag skulle dö, klara inte av att spela när det är så varmt. Dessutom får jag typ tusen fräknar.. Matchen blev oavgjord tror jag, 2-2, känns som att jag kunde gjort det mycket bättre men orkade typ inte springa någonting när det var så himla varmt. Mamma och systrarna kom och kollade på matchen också, det uppskattas! Vi stannade i Leksand (där vi spelade) några timmar och satt oss i solen nere vid älven och åt pommesfrites och glass, underbart väder! Känns verkligen som sommar! Efter det började vi åka hemåt men stannade i Rättvik för att vi ville gå ut på bryggan, jag har aldrig gjort det förut och det måste man väl göra någon gång i sitt liv, haha. Sen så fick jag köra sista biten hem, ungefär 8 mil, och det gick super bra, inte ett enda kärringstopp eller nått annat konstigt. Dags för körkort snart då!

En sån här dag behövde jag!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback