TJENARE

Okej nu var det ett tag sen jag skrev, men livet leker och jag mår bra (förutom min jävla hals då, men det får man leva med)

I torsdag var det soltorgsfest, grymt roligt! Roligaste soltorgsfesten jag har varit på i alla fall! Somnade hemma hos Annika vid 4 eller nå, så man var inte speciellt pigg där på fredagen.. Åkte hem till Älvdalen där på fredagen efter träningen, skönt! Sov nog 12 timmar fredag natt och var ändå trött. På lördagen så åkte vi på lite loppisar, och hittade en tv-dosa till min tv. Ni fattar inte hur skönt det är att slippa gå fram och trycka på tv:n för att byta kanal. Åkte tillbaka till Borlänge igen på lördagen redan efter att vi ätit och fikat lite tårta. Hade match i morse mot Eskilstuna united i Eskilstuna, vinst med 2-1 och jag fick spela hela matchen!! :) Typ där deras "arena" var så var det höga  lägenheter i varje hörn av planen och där så hade typ alla balkong ut mot fotbollsplanen, fett coolt! Där skulle jag kunna bott!
  Nu har jag nyss kommit hem från ip, har kollat på Kvarnsveden-Dalkurd, blev 2-1 till Dalkurd. Blir nog en chill kväll så får vi se vad som händer imorgon för vi är ju lediga, skönt!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback