2 år går fort

Idag är det exakt två år sen jag flyttade in i lägenheten, och som jag har sagt säkert hundra gånger förr, fan va fort tiden går! Känns som det var nyss jag var och handla grejer till lägenheten, känns som det var nyss jag satt där i aulan första dagen och var asnervös, känns som det var nyss vi blev nollade och massa annat.. Och det har redan gått två år sen dess. På onsdag är det våran tur att nolla de nya nervösa ettorna och det kommer bli kul. Men först måste jag bara hitta på ett bra fingalnamn. Ingen som har nått tips? Ett coolt namn som ska låta bra när man säger "Fingal ...." ....=namnet Och ingen som har något bra tips på projektarbeten? Fick ett superbra tips av Moa som har börjar fundera på, men det skadar aldrig med lite fler tips ;)

Lovar att det kommer stå "kommentarer (0)", men skulle ju vara en positiv överraskning om någon kommenterade i alla fall, haha!

En grej som jag har tänkt på under veckan om fotbollen är att om man alltid ger 100%, har rätt inställning och gör sitt bästa så kan man inte klaga på att det har gått dåligt! Enkelt va?? Låter enklare än vad det är, jag hittar oftast nått att gnälla på.. Men funkade för mig i tisdags och idag i alla fall, ska försöka fortsätta med att hitta rätt intställning varje träning nu, det kommer man långt på!

Godnatt alla, nu känner jag att jag börjar svamla lite. Det började med att jag skrev om att det var två år sen jag flytta hit, tänkte skriv ett helt inlägg om det men sen började jag babbla om fingalnamn och projektarbete och slutade med att snacka om fotbollen.. Bra blandning haha!

Uppladdning inför nollningen, ska bli skit kul att få blöta ner alla ettor haha!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback