Ångest

Hatar den här ångesten när jag inte vet vad jag ska göra och vill massa olika saker.. För det första så blev jag inte uttagen till matchen imorgon, tråkigt. Men det gör mig bara mer taggad att köra ännu hårdare nästa vecka och bli ännu bättre! Men ska få spela match med u-laget på söndag istället. Så då kom jag på en smart idé att pappa kunde skjutsa mig, så får jag träffa han, träna inför uppkörningen, spela match och sen fira han och syster på kvällen. Men det verkar inte bli så. Tredje eller fjärde gången han är i Balzer nu och jag ska hem så har inte träffat han på typ tre, fyra veckor. Och så blir dom där på söndag också så har ingen skjuts till matchen, åååhh.. Så får säkert stanna kvar här i Borlänge hela helgen eller ja enda till skolan börjar, men man vill väl ändå inte åka hem om det inte någon hemma som vill träffa en. Blir bara ledsen och arg...

Men kanske får följa med på matchen imorgon och kolla då om jag inte har något att göra, skulle vara kul i alla fall! Men just nu har jag ingen aning hur det blir, orkar inte sitta i lägenheten hela dagen och inte göra någonting i alla fall.

Här får ni lite dålig energi, fan va snäll jag är, måste göra mig av med lite..
Puss hej

Jag älskar kommentarer!
Postat av: hanna♥

Ojj vad fin blogg/fina bilder! :)

Kolla in min blogg om du vill att vi ska följa varandra.

Kram :)

2011-08-20 @ 12:59:40
URL: http://visbylivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback