Då var det måndag igen då..

Två veckor kvar av lovet nu då, sjukt vad fort tiden går. Jag har nyss städat hela lägenheten, dammsugit, torkat golven, städat toaletten, diskat, torkat av alla hyllor och speglar och bäddat rent. Det behövdes verkligen, känns lite fräschare här nu. Det som är skönt med liten lägenhet är ju när man ska städa den, tror jag gjorde allt det där på två timmar bara. Sen har jag bokat tvättid också så ska väl snart börja tvätta.

Ikväll blir det en kort träning med F17 innan vi åker iväg och kollar på derby, ska bli kul! Börjar känna mig lite förkyld och ont i halsen så passar bra med en återhämtningsträning idag.

Vi hörrrs


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback