Det drygaste jag gjort tror jag!

Ställde klockan på nio imorse för jag tänkte upp och träna lite. Drog till ip och körde lite egen träning med boll och så avslutade jag med tio stycken 2 minutersintervaller (sprang i två minuter och vilade en minut) och det måste nog varit det drygaste jag gjort, fy fan alltså!! Är helt död fortfarande känns det som.. Men det var bra att köra intervallerna på fotbollsplan, känns bättre för mina benhinnor då och så kan man ju se hur långt man hinner på två minuter och så försöka springa lika långt varje gång. Men jag får se när jag kommer göra det nästa gång om det nu blir någon nästa gång, haha, usch. Har nyss fått i mig lite lunch och nu ska jag ta det lugnt tills träningen ikväll börjar, får se hur mycket jag orkar då, men det är bara att köra och så blir det nog en vilodag imorgon..

Det skönaste med sån där jobbig träning är ju när man är klar!! Nu känns det riktigt bra!
byyeeeeeeee


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anna

Ja visst är det jobbigt, har ingen aning om vad jag ska göra nu efter studenten!? Ja, jag vill verkligen flytta. Måste se något annat! Och ja Älvdalen finns ju alltid kvar haha ;) Hoppas allt är bra med dig Hanna! Hör av dig om du är i Älvdalen och har tråkigt så får vi hitta på något! Kram

2011-08-03 @ 18:12:26
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback