Fredag

Hejsan! Snart ska jag dra iväg på mitt andra träningspass för idag. Ska träna med F17-laget idag för jag ska spela match med dem på söndag i Bollstanäs. Ska väl bli kul att få spela match i alla fall och få upp självförtroendet lite grann, och känna att man faktiskt är bra! Lite svårt att göra det när man spelar i a-laget så då är det alltid bra att få gå ner ibland så det blir lite lättare eller hur man ska säga. Ska köra på idag och så jäklar ska vi vinna på söndag!

På måndag är det derby mot Gustafs men då blir jag inte med, hade velat sett matchen i alla fall men får se hur det blir! Men jag har i alla fall en känsla av att höstsäsongen kommer bli mycket bättre än vårsäsongen, och det känns ju bra!

Nu ska jag nörda lite till på ett spel på facebook och sen blir det training!
Heeeejdåå

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback