Lördag

Hejsan! Hade precis på mig en ansiktsmask, säger man så, "hade på"? Aja, ni fattar. Fick den när jag fyllde år för typ fyra månader sen, men bättre sent än aldrig ;) Idag följde jag med laget på match till Stockholm för jag hade inget bättre för mig, men det var kul! Tyvärr så blev det bara oavgjort, men bättre än förlust eftersom vi gjorde mål sista minuten. Nu ska jag väl inte göra så mycket mer ikväll för ska nog sova snart. Har match i Gagnef imorgon med u-laget, vilket ska bli kul! Och så var snart sista helgen innan skolan börjar slut, lite ångest har jag nog men det blir bra när man kommer in i det!

Nej nu måste jag skölja av det här, börjar svida lite grann.. Och ingen bild tänker jag bjuda på för jag ser för konstig ut haha. Byebye


Jag älskar kommentarer!
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Så skönt, man känner sig så fräsch efteråt! Ska nog slänga på mig en idag :)

2011-08-21 @ 13:00:15
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback