Söndag

Idag har vi varit på match i Bollstanäs med F17-laget. Vi förlorade med 1-0 så det var rätt surt, men kan inte påstå att vi var så bra heller. Men det var kul att få spela lite match i alla fall. Och imorgon ska jag kolla på vårat derby i Gustafs, och då jävlar ska vi vinna!!

Åå jag hatar att vara ensam på kvällar, jag blir alltid så himla deppig då. Skit drygt. Så börjar jag tänka på allt möjligt. Kan lyssna på en sorglig låt och bara börja grina. Jag hatar den känslan. Men det konstiga är ju att när jag vaknar på morgonen så känns allt bra igen, sjukt. Men nåt som jag tycker är jobbigt med mig själv är att jag bara stänger allt inom mig och berättar inte så ofta om jag är ledsen eller nåt. Vet inte varför, men vill typ inte visa mig "svag" tror jag (eller vad man ska säga), men det är väl det jag är. Men nåt annat som är ännu jobbigare är att jag hatar att göra fel, säga fel saker och jag måste alltid göra allt jag gör perfekt känns det som. För annars tror jag typ att folk inte ska tycka om mig eller nåt, att de ska tycka jag är dålig, konstig eller vad som helst (men nog är jag lite konstig också,haha).. Prestationsångest tror jag det kallas. Alltså jag får typ panik om jag känner att jag inte klarar av någonting. Jag KAN typ inte göra fel. Det hör väl ihop med att jag inte berättar om jag är ledsen för då känns det som att jag gör nåt fel typ.. Men man måste väl våga misslyckas för att komma någonstans och det måste jag fan bli bättre på!

Känns som det var ett litet flummigt inlägg, men det är bara för att det är kväll och då börjar jag tänka på sånt här. Och imorgon kommer jag undra vad fan jag skrev och så kanske jag raderar det här, haha, vi får se.

GODNATT

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Eva

Halloj!



Du är bra som du är. Men det är alltid skönt att lätta på trycket och att få tala om hur man känner.

Gör det oftare så mår du säkert bättre.

KRAM, Eva

2011-08-09 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback