Torsdag

Hejsan!

Nu är det torsdag vecka 32 vilket betyder att musik och motor festivalen drar igång och det kommer massa folk hit till lilla Älvdalen, men själv åker jag tillbaka till Borlänge om någon timme för att träna och spela match i helgen. Just nu har jag ställt in mig på att det inte blir någon festival för mig, men man vet aldrig :)

Igår var jag till Mora med Mamma och Amanda och shoppade lite. Hittade en väska, en tunika, leggings, trosor och lite grejer till skolan börjar. Men annars tyckte jag inte det fanns så mycket annat, dom började få in höstkläder och så var det massa rea på sommarkläder så var lite rörigt.

Övningskörde ju igår och på vägen hem så blev jag stoppad av polisen, fy fan, höll på att skita på mig, haha. Var asläskigt men det gick som tur var bra. Fick blåsa och så hade dom också kollat hastigheten och det var en jäkla tur att jag inte körde för fort alltså, då hade jag nog fått vänta med körkortet ett tag.. Hade fan ont i magen resten av vägen hem, fast det kanske berodde på att jag hade ätit en hel kebabrulle och smakat pizza med mamma, haha.

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback