Torsdag

Nu är jag tillbaka i Borlänge igen efter några snabba dagar hemma i Älvdalen. Har hunnit med ganska mycket i alla fall. Först när jag kom med tåget i tisdags så hoppade jag av i Rättvik och kollade lite på classic car week med mamma, systrarna, Krille och hans barn. Stannade till på donken på vägen hem och så kom jag inte hem förrän vid ett. På onsdagen åkte jag, syrran, Sara och Denniz till älven och badade och solade lite. Efter det drog vi upp till badet och satt där en sväng och tog ett dopp också. Senare på kvällen åkte vi ner till orsa yran och kollade lite, trevligt. Imorse gick jag och amanda upp ganska tidigt, för att vara oss haha. Så åkte vi upp till farmor en sväng, älskade farmor, hon är så gullig! Faster och några till var också där, alltid skönt att få träffa dom lite. Blev inte där så länge eftersom jag skulle till Borlänge och nu har jag kommit hem från träningen för några timmar sen. Kollar en film på tv och sitter vid datan. Nu tror jag ni är uppdaterade i alla fall, haha ;)

bad i älven



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback