Bra början på helgen!

Igår efter skolan åkte jag och gymmade med Carro på ip, körde ett styrkeprogram jag fått. Det är skönt att slippa betala för gymkort i alla fall och att det är typ 300 meter dit, asnice! Efter det så drog jag hem och duschade och tog en buss vid sex för att åka till Adam i ornäs, vi hade tacos- och spelkväll med ett gäng, älskar såna kvällar! Det var jag, Annika, Moa, Adam, Sara, Rickard, Hannes och Julia. Vi spelade upp till bevis, tyvärr kom jag och Adam sist men det var kul ändå, haha! Sen skulle vi spela helt hysteriskt men det spåra ur för det var så jäkla mycket att hålla koll på, haha. En riktigt kul kväll var det i alla fall, mer såna tack!
Nu vaknade jag för typ en timme sen och ska försöka plugga en timme innan vi ska spela laserdome med laget. Ska köra Marias bil dit så får väl se hur det går haha! Känner mig inte så bra alls på att köra bil fast jag har körkort, men vi kommer nog fram ändå skulle jag tro. Vi ska ha en heldag med laget, först laserdome och sen femkamp på ip och sen är det lagfest. Men jag ska åka till Älvdalen efter femkampen så missar lagfesten, men tror det kommer bli skitkul ändå om vi inte lyckas bli sura på varandra. Kan ju hända ibland när alla är såna tävlingsmänniskor ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback