Helgen i bilder

Eftersom jag nästan aldrig har tid till att skriva lägger jag upp lite bilder från helgen och skriver några korta texter istället...

I fredags åt vi middag på en restaurang i Mora och sen bowla vi efter, firade min syster som fyllde 17. Kul kväll, och den blev inte sämre av att man vann bowlingen ;)
God mat, fläskfilé med pepparsås och potatisgratäng!






Efter bowlingen åkte jag och Jonna med hem till pappa och Amanda åkte till Leksand, kollade klart på idolfinalen sen hämtade jag mamma på caféet och så åkte vi till Våmhus. Blev julklappshandling och fika i Mora på lördagen. Sen gjorde vi pepparkakshus, städa och åt god mat på kvällen. Middag vid halv tolv tror jag, haha, typiskt oss.. Städade och handlade lite julklappar på söndagen också, men nu har jag slut på idéer? Vad ska man köpa till sin pappa???? Så jävla svårt. Åkte tillbaks till Borlänge igår, spelade kort på tåget med John och Mackan, trevligt med lite sällskap.

Fika på kaffestugan, varm oboy med grädde och en varm baguette. 


Fult hemmagjort pepparkakshus, blev som tur var finare med lite non-stop på men glömde ta kort på det när det var klart..



God mat till middag även på lördag, oxfilé, hasselbackspotatis och beasås!




Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback