Tisdag

Har tvättid och la nyss i sista tvätten. Så nu har jag tvättat alla mina kläder inför jullovet och det var ganska mycket kläder det, så himla skönt! Tvättar typ en gång i månaden så det blir ganska mycket tvätt när man väl tvättar.
Mellan tvättarna lagade jag lite mat, kycklinggryta med ris och en god sallad med gurka, mozzarella och oliver.
Ska bädda rent sängen snart också sen måste jag städa hela lägenheten någon dag, dammsuga och torka golvet och sen kan jag få jullov. Är ju alltid skönt att komma hem till en nystädad lägenhet sen när skolan börjar igen.
Kanske inte så kul inlägg, men det är sånt här man måste göra när man bor själv. Inte det roligaste precis, men skönt när man har gjort det!

Maten


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback