Aerobic

Aerobicen var jävligt svår i alla fall, kanske för att det var första gången men ändå. Ibland hängde man inte med alls på alla olika steg och sen precis när man lärt sig så blev det nå nytt. Får se om det blir nästa vecka också, kanske blir roligare när man kan det lite bättre! Jag kände mig rätt ensam om att vara värsta svettig efteråt, haha, kanske för att man koncentrera sig så jävla mycket och sen var det massa konstiga rörelser som man skulle göra och massa shit, haha!

Börjar få tillbaks mina muskler nu i alla fall, haha ;)


Lite mer normala bilder, men passar dock inte i uppsatt hår..



Vill också ha en webkamera på min dator!!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback