bra torsdag!

När alla andra i klassen är på soltorgsfest så har jag istället spelat träningsmatch och lagat lite "efter-träning-mat". Matchen gick bra. Vi vann ju med 5-0 eller 6-0. Gjorde väl ingen supermatch men den var ju inte dåligt heller.. Man är ju lite ovan, men kändes i alla fall kul att få spela lite match igen!

Nu har jag precis ätit upp min omelett med champinjoner jag lagade, asgott! Och jätte lätt att göra, kan väl leka lite matblogg och skriva hur.. ;) Först så fräser man svampen. Så knäcker man några ägg i en skål och blandar med lite salt och svampspad. Sen skär man några skivor ost. När svampen är klar så häller man över äggen och osten och så låter man det stekas ett tag, superenkelt!

Eftersom jag redan har ätit upp får jag väl hitta någon bild på google då.. Ser ju inte så gott ut, men lovar att det är det! :)


/MatHanna

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

såg jäkligt gott ut !

2011-02-04 @ 22:39:21
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback