Dagen

Har verkligen inte haft tid att uppdatera idag, haft fullt upp hela dagen :) Började ju dagen med att gå upp klockan 5 och sätta mig på bussen till borlänge. Blev idrott direkt på morgonen, skit kul! Och sen matte och engelska, vilket var lite mindre kul. Sen åkte jag och Annika hem till hennes låtsasmamma, eller vad man ska säga, och busade med barnen där. Snacka om att dom har mycket energi! Sen kom vi på att vi skulle handla så då drog vi väl till affären med de små pojkarna, tog ju sin lilla tid, haha. Sen var det bara hem, byta om för träning och skynda sig till ip. Där blev det fys- och konditionsträning, lagomt drygt!! Så nu sitter jag här och kan äntligen (iaf nästan) slappna av, men snart ska jag ju till Annika så lär skynda mig lite ändå, tänkte sova där inatt alltså :)

Hittade ett hjärta i mitt skåp idag också, undra vem det kan vara ifrån? Kanske har en hemlig beundrare haha, fast tror att det inte är så tyvärr ;)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback