Dags och handla

Nu ska jag gå och handla lite mat och fylla på mitt kylskåp som börjar bli tomt. Är rätt kul att handla mat faktikst men det är så himla dyrt, så man får ju tänka lite ekonomiskt. Ska nog handla med mig lite godis hem också som jag kan äta när jag kollar på wallander ikväll om jag orkar.

Har tillbringat hela dagen i sängen idag och kollat på skidåkning och setat vid datan, kan vara skönt ibland! Men nu är det nog dags att gå utanför dörren. På tal om nå helt annat så ska jag nog äta chicken nuggets till middag idag, gott! Älskar mat, men det vet ni väl redan? ;)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

Svar; HAHAHA, jadu vem vet! Nej, men inget sånt faktiskt ;-) bara en kul bild!

2011-02-20 @ 16:26:49
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback