Don't say no, no, no. Just say yeah, yeah, yeah

Blir nog trysil med ett gäng från skolan i Mars, skolan ordnar det så det är ju nice. Bestämde mig idag att jag ska följa, och det kommer nog bli grymt! Vet inte än om jag ska åka snowboard eller skidor men det visar väl sig, får se om mina skidor passar först. Måste väl bara ta ut pengar nu först då för man skulle tydligen betala stugorna redan imorgon!

Hoppas verkligen att det inte kommer krocka med tips-elit träningen som är i mars, men det skulle inte förvåna mig. Jämt när det händer en rolig grej så händer det en till samtidigt, så typiskt! Men jag håller mina tummar för vill verkligen följa och vill verkligen också på tips-eli träning! :)

Jag ska försöka bli bättre på att säga ja, ett ja kan ju leda till så mycket kul! ;)

Bild på mig och en saknad Jossan <3
Jag och Jossa


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback