Fel ordning?

Klart man äter efterrätten före middagen, då orkar man ju mer efterrätt! Okej då, jag brukar inte göra så men idag fick det bli så eftersom mamma och jonna redan ätit middag och kom hem och skulle äta marängswiss och det ville jag ju inte missa, sån matälskare som jag är ;) Men nu har jag i alla fall middagen kvar så ska slita mig från datorn snart och värma lite köttgryta och potatis. Är rätt hungrig efter en tuff dag!
   Imorgon blir det att gå upp vid 5 någon gång och åka tillbaka till Borlänge, känns inte alltför lockande men tur att man får sova ett tag på bussen i alla fall! Känns ju lite lättare också när man får träffa underbara vänner! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 09:17:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback