Frukost

Ätit en god och stor frukost med yoghurt med massa gott i, toast och juice. Fattades bara ett kokt ägg, haha. Ska chilla nån timme nu sen kör jag ett litet eget träningspass här hemma, intervallträning med hopprep och styrkeövningar! Måste ju passa på att använda mitt hopprep som jag fick i julklapp, hehe. Så kommer nog stanna här i helgen ändå, även fast det känns lite surt att missa en jobbdag men får ta igen det nästa helg istället! Är ju det som är det jobbiga med att jag måste vara i Älvdalen när jag ska jobba och sen måste jag åka tillbaka klockan 5 på måndag morgon, lite drygt är det..


Såg ju ut som det var helt okej väder ändå, kanske kallt men jäkla soligt var det! Nu hade man ju velat vara hemma hos mamma så man kunde tagit en promenad i solen med henne :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback