fysträning

Kom nyss hem från världens drygaste fysträningen. Har fan aldrig varit så slut i kroppen, speciellt benen. Har heller aldrig svettats så himla mycket, sjukt ju.. Men skönt att man har gjort det i alla fall men får se hur skönt det är imorgon när man ska kliva upp ur sängen. Träningsvärk kan jag lova! Men visst kan man träna bort träningsvärk? För tänkte försöka göra det med ett aerobics pass imorgon tillsammans med Annika och Sara, kan bli kul. Får hoppas det inte är superdrygt bara.

Väldigt skönt och välbehövligt med sovmorgon i alla fall, för då kan jag nog sitta uppe en timme till och ändå få 10 Nej nu ska jag nog äta lite till, min kropp behöver nog mycket mat så den kan återhämta sig och bygga muskler ;)



Finalen på Dalecarlia, saknar! Men lagbilden och medaljen hänger i alla fall i mitt rum, bra minnen!
Och låten för den veckan var ju såklart Waka Waka;
"You're on the frontline
Everyone's watching
You know it's serious
We're getting closer
This isn't over
The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it"

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback