Godmorgon

Hejsan, idag ska jag bara ta en chilldag tror jag. Men kanske blir friskis och svettis lite senare och gymma någon timme, får se om jag orkar, för kommer bli rätt mycket träning veckan som kommer; simma klassikern, 4 pass med laget, ett i skolan, uttagning till futsal, gym och match på lördag. Men ett gympass är väl inte alltför jobbigt? :)

Förresten, hade väl en helt okej kväll igår. Vi var hemma hos Sara, var ju inte så mycket folk där. Men blev mycket Sanning och Konsekvens och "jag har aldrig..", så ifall ni fick nå konstiga sms igår så är det därför! Kan ju säga att man blev lite dissade av Annika där på slutet, hon får ju jämt för sig massa konstiga idéer, haha. Tog bussen hem vi två, var ju inte lite läskigt att gå till bussen mitt i natten var asrädd att det skulle komma några och ta mig, haha. Och så när jag står vid bussen kommer en full bil med turkar, jag ba nej va fan.. Haha, som tur var frågade dom bara om jag hade cigg och om jag ville ha skjuts, men det ville jag verkligen inte! Tur att jag hade någon att prata med i telefonen i alla fall!! :)

Lägger upp några bilder på vad jag hade på mig snart, för några andra bilder har jag inte, haha ;)
Jo en bild har jag, vi körde ju som sagt sanning och konsekvens och Annika hade fått lite dålig hörsel..


Kan ingen snäll person komma och göra frukost åt mig? Är hungrig!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback