I know you're somewhere out there far away

Börjar tänka massa jobbiga tankar och känna mig deppig, ett tecken på att man ska sova kanske? Kollade min mobil idag och såg att jag inte fått ett enda sms sen i måndags och började känna mig värsta ensam. Men jag vet att jag inte är ensam för har min familj och mina vänner, som är de bästa jag har. Men känner mig så jävla ensam här i min lilla lägenhet när jag inte har någon att skriva eller prata med, vad är det här för liv? Nej, tur att vi har träning 4 dagar i veckan i alla fall så man slipper vara ensam så ofta och så får ju Annika dras med mig rätt ofta också, men det vet jag att hon vill! För hon tycker det är mycket jobbigare än mig att vara ensam, hehe.. :)

Nej nu ska jag inte skriva nå mer, börjar bara gråta.. Dags att sova då kanske, så kommer det kännas mycket bättre imorgon!




Jag älskar kommentarer!
Postat av: Annika

Jag älskar dig Hanna!

2011-02-16 @ 21:59:33
Postat av: Madde

Kram från Madde =)

2011-02-17 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback