Jag är bra!

Då var två träningspass avklarade den här veckan då! Simning imorse på idrotten och sen kom jag hem från fotbollen för någon timme sen. Imorgon blir det troligtvis också två pass för börjar med fotboll i skolan och slutar med fotboll med laget. Hoppas man orkar bara!

Vi skulle kanske mött Hammarby i helgen, alltså riktiga hammarby, ganska nice faktiskt ;) Men blir nog inte så eftersom vi har match på lördagen, så kanske är lite tufft att orka två matcher på en helg när vi inte haft någon träningsmatch än. Så blir väl jobb på söndag istället då, men det är nice det med, fast inte alls lika roligt, haha! :D

Nu har jag pluggat lite Kemi, har ju prov på fredag, men orkar inte mer nu så tänker gå och lägga mig. Skönt att klockan inte är så mycket, igår somnade jag inte förrän halv tolv men det beror ju på att jag kollade på Wallander..

GODNATT FRIENDS! :D

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback