Just can't get enough

Hade 4 missade samtal och två sms när jag kom in från träningen, blev lite chockad men också glad! Fast tre av samtalen var ju från Annika men ändå ;) Just nu sitter jag och äter lite, eller jag äter ganska mycket haha, havregrynsgröt med äppelmos, ostmacka och kiwi! Gott, älskar att äta mat efter träningarna. Skulle haft nån här hemma som lagade värsta middagen till mig efter träningarna, skulle ju inte vara helt fel ;)

Träning gick bra, jag älskar att träna!! Blev dock inte så mycket fotboll idag utan styrka också, men det är kul det med. Ett mål för säsongen är ju att bli starkare så ;)

God natt på er, har tyvärr inte sovmorgon imorgon..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback