Lördag

Hej på er! Har inte haft tillgång till någon dator än idag men nu lyckades jag fixa internet på syrrans dator och nu verkar allt funka asbra, förutom "mellanslag" på tagentbordet! Fick lov att ladda ner en ny weebläsare först bara eftersom allt såg helt konstigt ut, men nu ser det bra ut. Bara att skärmen inte är så stor haha, gammal dator vet ni! Nog snackat om det..
Tog lite sovmorgon idag och inte ställde klockan men vakna ändå vid tio så låg och spela angrybirds i en timme innan jag gick upp, och har spelat sen hela eftermiddagen så batteriet på mobilen tog slut, haha.. Sen har jag hunnit gymma lite också i förmiddags, blev mest rygg och lite armar!  Sen har jag hämtat ut nya p-piller. Hade sån jävla tur för glömde mina i Borlänge och så hade jag precis fått ett nytt recept så jag kunde hämta dem idag, ibland behöver man lite tur! ;)
Hunnit förbi till Johan och Carro och kolla på deras hus dem hade hyrt, jätte mysigt var det där. På väg hem så stannade jag och Jonna och handlade lite godis som vi ska äta ikväll, gott!! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och det är nå älgkött vi ska äta så kommer nog bli supergott!
Nej nu ska jag sluta babbla, har ändå inget mer att säga!! :D
Bild på mig och min söta syster! Eller ja, ibland är hon i alla fall söt. Hon kan vara den värsta jag vet också, men hon brukar vara den första som kramar mig när jag kommer hem och då är hon i alla fall söt :)
(mina trosor syns visst, haha, men va fan.. ingen bryr sig)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback