Måndag 28 februari

Dålig uppdatering, jag vet. Men har verkligen inte haft tid. Igår jobbade jag hela dagen och kom inte hem förrän vid sju på kvällen, lite segt faktiskt! Då var det bara att äta och sen köra ett litet träningspass med syrran, väldigt jobbigt var vissa grejer. Speciellt den hör övningen (fast jag och amanda stod mot varandras ryggar och tror nog det var lite jobbigare, fy faan va drygt det var!):


Idag åker jag tillbaks mot Borlänge för att ha träning ikväll, får se när jag åker hem igen. Troligtvis på tisdag kväll. Hoppas verkligen att jag hinner med mitt tåg idag för orkar inte vänta i mora så jävla länge, men är ju sån himla trafik så vi får se. Hoppashoppashoppas!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback