Mat!!

Ett bevis på att jag inte ska hjälpa till med maten är väl att jag äter mig mätt innan det är dags att äta på riktigt, speciellt när det är tacos för då finns det så mycket som man kan plocka och äta som typ chips, ost, gurka och annat gott. Lyckades i alla fall få i mig en tacos och sen en nachotallrik (eller vad man ska kalla det, när man äter med chips). Nu är jag mätt i alla fall men ska väl lyckas klämma i  mig någon sorts efterrätt sen och det går alltid ner. Fick förresten en gratis semla idag, gratis är gott!!

Okej, äter inte såna där hårda men fanns ju inga andra bilder ;)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;)

Drar en vinnare snart, så håll ögonen öppna!

2011-02-11 @ 22:56:33
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

gud så gott :)

2011-02-12 @ 11:22:45
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback