Onsdag, shopping

Stannade på läxhjälpen idag efter skolan. Vet inte riktigt varför eftersom jag inte ska göra matteprov på fredag men ville inte gå hem och vara ensam hela dagen. Blev ju ingen träningen idag heller tack vare min hals så.. Men imorgon blir det troligtsvis det, men jag ska väl inte säga nå, för då kommer det väl inte bli nått, som vanligt! I alla fall, bestämde väl på läxhjälpen att jag skulle följa moa till kupolen. Hon skulle lämna tillbaks ett par skor och kolla efter nå kläder tills imorgon. Det slutade med att jag fick med mig en cardigan och ett skärp hem, vilket jag har behövt jäkligt länge och nu lyckades jag äntligen hitta något! Blev en mörkblå cardigan med såna där "grejer" på armbågarna, väldigt snygg, synd bara att den inte fanns i svart.. Sen blev det ett brunt läderskärp från h&m, så nu har jag äntligen ett skärp!

Bilden får duga, kanske inte gör tröjan rättvisa men ändå.. 300:- på Bik Bok.


100:- på H&M.

Ska väl se om jag kommer använda tröjan och skärpet imorgon, kommer i så fall en bättre bild då! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback