Plugg

Ska hinna plugga lite nu innan det blir dags för träningen. Tänkte skriva klart min engelska som vi ska redovisa i grupper i morgon och så tänkte jag köra min kemirapport så har jag den gjord! Men får väl se vad jag hinner, kanske dags att sluta göra massa onödigt på datorn och börja plugga lite, har ju faktsikt suttit här redan 1,5 timme och inte gjort någonting vettigt!

Lägger bara upp massa gamla bilder nu eftersom jag aldrig knäpper några nya, så ni får nöja er med det. Bättre med en gammal än ingen alls ;)
HAHAHA! Dampig bild från åttan eller nian, om man ska förklara sjuan till nian med ett ord så är det nog DAMP, men så jävla kul hade vi också!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anna

HAHA, åh..så gick vi runt sådär också!? Inte normalt xD

2011-02-01 @ 22:59:06
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback