Sned

Kollade ju min rygg efter träningen och var verkligen sned :( Eller sned kanske är fel ord men jag har typ "krympt" ihop på min vänstra sida så den är liksom kortare än min högra, om ni fattar vad jag menar. Vänstra benet är kortare, vänstra höftbenen satt mycket högre upp och när jag sträcker upp armarna så är den vänstra kortare så ja högra sidan är typ lång så är vänstra kortare med nån centimeter. Inte konstigt att jag känner det när jag går, hehe. Men verkar tydligen vara kortare i vänstra lårmuskeln så har strechat den lite nu ikväll och så ska jag dit imorgon igen och se hur det ser ut, hoppas det ser lite bättre ut i alla fall inte skönt att ha ont i ryggen ju..

Nu ska jag försöka sova och hoppas jag känner mig lite piggare imorgon! Godnatt :)

Ska försöka bättra mig med bilder, lovar!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback