Taggar för imorgon!

Hejsan, blev att tillbringa träningen på bänken idag också och sitta och kolla. Har fortfarande ont i halsen och jag HATAR det, nått av det värsta jag vet. Vill bara veta vad jag har för fel så man kan göra nåt åt det, för nåt fel har jag ju? Har haft problem med halsen i snart tre (!) år typ varje dag. Ibland mer och ibland mindre. När det är mindre så kan jag ju träna utan problem, men just nu gör det ondare.. Men verkar fan inte bli bättre fast jag vilar, kanske har lite dåligt tålamod men ändå. Förra året kunde jag träna 2 månader i sträck utan att vila från en enda träning, fy fan va underbart det var. Var det längsta jag kunde träna på hela året utan att behöva vila, annars har jag blivit "sjuk" typ var fjärde vecka eller nå. 2 månader är ju inte ens speciellt länge, men för mig kändes aslänge, så jäkla skönt var det!

Men nu ska jag sluta gnälla och tagga tills imorgon istället! För då blir det Sandviken på tips-elit träning, blir nog kul. Skiter i halsen då för orkar inte vänta mer nu och va fan kan hända egentligen om jag tränar med halsont? Okej, jag kanske kan dö, haha, men orkar inte vänta längre nu!!

Godnatt på er! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback