Tjena

Var en kul träning idag, men börjar bli lite seg i benen nu.. Och jag som funderade på att köra ben på gymmet imorgon, får se hur det blir. Sååå skönt med lov så man slipper att gå och lägga sig för att gå upp till skolan. Man får passa på att vara uppe längre när man väl kan, haha. Ska se om jag kan tjata med mig sara eller någon till friskis imorgon, annars får jag väl gymma själv, men det brukar gå bra det också.

Glömde förresten säga grattis till min mamma på namnsdagen också, så grattis mamma! Jag älskar dig <3
Kan lova att det är lite tråkigt att sitta här själv nu när man hade kunnat sitta hemma med mamma och syster, dom skulle flyttat hit! Hade varit perfekt! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback